معرفی شرکت ها


stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.aarch64.rpm


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

Helps render large-scale “voxel” worlds for games
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع Fedora 38
مخزن Fedora Everything aarch64
نام بسته stb_voxel_render-devel
نام فایل بسته stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.aarch64.rpm
نسخه بسته 0.89^20240213gitae721c5
انتشار بسته 5.fc38
معماری بسته aarch64
نگهدارنده -
تاریخ ساخت Thu 02 May 2024 05
هاست سازنده buildvm-a64-17.iad2.fedoraproject.org
نوع بسته .rpm
آدرس صفحه اصلی https://github.com/nothings/stb
مجوز MIT OR Unlicense
حجم دانلود 46K
حجم نصب 160.010K
This library helps render large-scale “voxel” worlds for games, in this case, one with blocks that can have textures and that can also be a few shapes other than cubes. Video introduction: http://www.youtube.com/watch?v=2vnTtiLrV1w Minecraft-viewer sample app (not very simple though): http://github.com/nothings/stb/tree/master/tests/caveview It works by creating triangle meshes. The library includes - converter from dense 3D arrays of block info to vertex mesh - vertex & fragment shaders for the vertex mesh - assistance in setting up shader state For portability, none of the library code actually accesses the 3D graphics API. (At the moment, it’s not actually portable since the shaders are GLSL only, but patches are welcome.) You have to do all the caching and tracking of vertex buffers yourself. However, you could also try making a game with a small enough world that it’s fully loaded rather than streaming. Currently the preferred vertex format is 20 bytes per quad. There are designs to allow much more compact formats with a slight reduction in shader features, but no roadmap for actually implementing them.


جایگزین ها

بسته نسخه معماری مخزن
stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.aarch64.rpm 0.89^20230129git5736b15 aarch64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.i686.rpm 0.89^20230129git5736b15 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.x86_64.rpm 0.89^20230129git5736b15 x86_64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.aarch64.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 aarch64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.i686.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.x86_64.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 x86_64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.i686.rpm 0.89^20240213gitae721c5 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.x86_64.rpm 0.89^20240213gitae721c5 x86_64 Fedora Everything


ارائه دهنده

مقدار نام
= 0.89^20240213gitae721c5-5.fc38 stb_voxel_render-devel
= 0.89^20240213gitae721c5-5.fc38 stb_voxel_render-devel(aarch-64)
= 0.89^20240213gitae721c5-5.fc38 stb_voxel_render-static


نحوه نصب


نصب پکیج rpm stb_voxel_render-devel:

    dnf install stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.aarch64.rpm


فایل ها

مسیرها
/usr/include/stb
/usr/include/stb/stb_voxel_render.h
/usr/include/stb_voxel_render.h
/usr/share/licenses/stb_voxel_render-devel


گزارش تغییرات

تاریخ آخرین تغییر جزئیات
2024-05-02

Patch for GHSL-2023-171/CVE-2023-45681/CVE-2023-47212

2024-05-02

Fix a description to use American English orthography

2024-05-02

Fix compile error on riscv64

2024-02-13

Update to 0^20240213gitae721c5
stb_image_resize2-devel is updated to 2.06

2024-02-13

Update to 0^20240208gitb7cf124
stb_image-devel is updated to 2.29
stb_image_resize2-devel is updated to 2.05

2023-10-25

stb_vorbis: fix GHSL-2023-165 / fix CVE-2023-45675

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-151 / fix CVE-2023-45667

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-150 / fix CVE-2023-45666

2023-10-25

Document another bug, PR, and name (GHSL-2023-149) for CVE-2023-43898

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-148 / fix CVE-2023-45664

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-147 / fix CVE-2023-45663

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-146 / fix CVE-2023-45662

2023-10-25

stb_image: fix GHSL-2023-145 / fix CVE-2023-45661

2023-10-25

Document that 1454.patch fixes CVE-2023-43898

2023-10-25

Backport a PR fixing undefined behavior in stb_image_resize2

2023-10-25

Backport three PR’s fixing undefined behavior in stb_image